Δευτέρα 23 Απριλίου 2012

Υποψήφιοι Ευρυτανίας ΣΥΡΙΖΑ - Ενωτικό Κοινωνικό Μέτωπο

 ZABOY - ΜΠΟΜΠΑ  ΕΦΗ  Συνταξιούχος Εκπαιδευτικός
Γεννήθηκα στο Μεγάλο Χωριό Ευρυτανίας και έζησα εκεί τα παιδικά μου χρόνια. Στη συνέχεια σπούδασα στην Αθήνα Αγγλική Φιλολογία.
Εργάστηκα στη Δημόσια εκπαίδευση και δυο χρόνια στο Καρπενήσι. Τώρα έχω συνταξιοδοτηθεί.
Είμαι παντρεμένη με τον Ανδρέα Μπόμπα, εκπαιδευτικό και έχω ένα γιο τον Λεωνίδα και μία κόρη την Χρυσάνθη.
Οι δεσμοί μας με την Ευρυτανία είναι συνεχείς και με πολύ ενδιαφέρον παρακολουθώ την εξέλιξη και τα προβλήματα της περιοχής μας, προσπαθώντας να συμβάλω στην αντιμετώπισή τους. Γι αυτό άλλωστε υπήρξα και υποψήφια στις εκλογές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης το 2006, στο Νομαρχιακό ψηφοδέλτιο <<Ευρυτανική Αγωνιστική Συσπείρωση>>, και συμμετείχα, μαζί με τους συνυποψηφίους μου και άλλους Ευρυτάνες συντρόφους, στην έκδοση της τοπικής εφημερίδας <<Καραούλι>>.
Με κίνητρο την αγάπη μου για τον τόπο  θέτω υποψηφιότητα για τρίτη φορά με τον ΣΥ.ΡΙΖ.Α. –Ενωτικό , Κοινωνικό Μέτωπο.
 

ΚΑΝΑΚΑΚΗ-ΚΟΣΜΑ ΚΑΛΛΙΟΠΗ Καθηγήτρια Εφαρμογών Τ.Ε.Ι. Λαμίας
Γεννήθηκα στην Αριδαία Πέλλης και μεγάλωσα στο Ρέθυμνο Κρήτης. Εκεί τελείωσα Δημοτικό και Γυμνάσιο – Λύκειο. Σπούδασα Δασολόγος στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Είμαι μέλος του ΓΕΩΤ.Ε.Ε. και της Δασολογικής Εταιρείας.
Από το 1983 ζω στο Καρπενήσι παντρεμένη με τον Ευρυτάνα σύντροφο και συνάδελφο Δασολόγο Σταύρο Κοσμά, δουλεύοντας μέχρι το 1993 στο Δασαρχείο Καρπενησίου και από τότε και μετά ως Καθηγήτρια Εφαρμογών στο Τμήμα Δασοπονίας και Διαχείρισης Φ.Π. του ΤΕΙ Λαμίας Mέλος των διοικητικών συμβουλίων στο Σύλλογο Γυναικών Ευρυτανίας (υπήρξα και πρόεδρος),
στον Κολυμβητικό ΄Ομιλο Καρπενησίου, στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Γυμνασίου Καρπενησίου, στον Σύλλογο Εκπαιδευτικού Προσωπικού του Τ.Ε.Ι. Λαμίας.
Είμαι μέλος του Δικτύου Αλληλεγγύης Ευρυτανίας και του Πολιτιστικού Συλλόγου Καρπενησίου.
Ενεργό μέλος του Συνασπισμού από την ίδρυσή του , συμμετείχα στα ψηφοδέλτια  των εκλογών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, το 2006 στο Νομαρχιακό (Ευρυτανική Αγωνιστική Συσπείρωση) και το 2010 στο Δημοτικό (Ανεξάρτητη Δημοτική Συνεργασία Καρπενησίου).
Μαζί με άλλους συντρόφους Ευρυτάνες  και τους συνυποψήφιους μου εκδίδαμε για τρία χρόνια το <<Καραούλι>> ένα –κατά γενική ομολογία- πολύ ενδιαφέρον πολιτικολογοτεχνικό έντυπο.
Πήρα ενεργό μέρος σε διάφορα κατά καιρούς κινήματα είτε Πανελλήνιας εμβέλειας (όπως το κίνημα κατά των διοδίων), είτε τοπικής (όπως κατά των ανεμογεννητριών στα βουνά της Ευρυτανίας, στελέχωσης του Νοσοκομείου Καρπενησίου κ.α.)
Τώρα μετέχω στο ψηφοδέλτιο του ΣΥ.ΡΙΖ.Α για να βοηθήσω όσο μπορώ στην προσπάθεια διάσωσης της πατρίδας μας από την καταστροφή που την οδηγούν οι κυβερνήσεις των μνημονίων.



ΚΩΤΣΙΑΣ ΘΩΜΑΣ  Συνδικαλιστής
Είμαι παντρεμένος και έχω δύο γιούς. Γεννήθηκα στη Βελαώρα το 1955. Σπούδασα στην Αθήνα στη σχολή Εργοδηγών Χημικών, δουλεύοντας παράλληλα σε οικοδομές και εστιατόρια.
Από το 1980 εργάστηκα στα ΕΛ.ΠΕ. σαν χειριστής στις μονάδες παραγωγής των καυσίμων μέχρι  πρόσφατα που συνταξιοδοτήθηκα.
Παράλληλα απ’ την δεκαετία του ’70 έχω έντονη δραστηριότητα και συμμετοχή στους Ευρυτανικούς συλλόγους όπου μέσα από τον σύλλογο Απεραντίων και το περιοδικό Απεραντιακά,
μαζί με άλλους συμπατριώτες, τους προέδρους και τα κοινοτικά συμβούλια των ευρυτανικών χωριών, πρωτοστατώ στην προβολή της ιστορίας και του πολιτισμού του τόπου μας, στην ανάδειξη των προβλημάτων, καθώς και στην διοργάνωση αναπτυξιακών συνεδρίων, διεκδικώντας λύσεις και ελπίδα για την περιοχή μας.
Αποφασίζω την υποψηφιότητα μου στην Ευρυτανία με το ψηφοδέλτιο του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. θεωρώντας χρέος μου να αντισταθώ στην καταστροφή που συντελείται στην χώρα μας, απ’ τις πολιτικές των κομμάτων που μας οδήγησαν στα μνημόνια και τολμούν ξανά οι ίδιοι που στηρίζουν αυτή την πολιτική να ζητούν ψήφο θεωρώντας τους Ευρυτάνες δεδομένους και δεμένους πίσω από τα κόμματα της καταστροφής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου