Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2010

Επειδή δεν αντέχω να δω άλλο βολεμένο αφεντικό μου να μου ζητά να το ψηφίσω για το καλό μου.



Μαρία Καλυβιώτου-Yποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος στην Εύβοια-Δημοσιογράφος

«….Επειδή έχουμε βαρεθεί να ακούμε σε διάφορες εκδοχές το :
"Είμαι ο εκπρόσωπός σου και θα υπερασπιστώ μέχρι τελευταίας ρανίδας του αίματός ΣΟΥ το δικαίωμά ΜΟΥ να τα χάσεις όλα για να σώσεις την περιουσία μου”. Επειδή βαρεθήκαμε τους υπεύθυνους παύλα ρεαλιστές παύλα έμπειρους Πολιτικούς. Ξέρουμε ότι ο κόσμος που θέλουμε χτίζεται συλλογικά και όχι δια αντιπροσωπείας.
Η Αριστερά δεν ζητά να γίνει η φωνή σου, αλλά να φωνάξει δίπλα σου. Επειδή δεν αντέχω να δω άλλο βολεμένο αφεντικό μου να μου ζητά να το ψηφίσω για το καλό μου.
Τέλος, επειδή αντικρύζοντας την Εύβοια, βλέπουμε φτώχεια, ανεργία, οικολογική καταστροφή, αλλά και έναν από τους πιο όμορφους τόπους της Ελλάδας, καλά καμουφλαρισμένο και θέλουμε επιτέλους να πετάξει την... παραλλαγή.
Συμμετέχω στις εκλογές με το Ψηφοδέλτιο ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ & ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ για την Στερεά –ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ με επικεφαλή, ένα άνθρωπο της καθημερινής ζωής, τον συντοπίτη μας Νίκο Στουπή προσδοκώντας να ακουστεί η φωνή της νεολαίας στις περιφερειακές εκλογές…».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου